בחרתי בשמלת כלה שתפורה אליי והתוצאה הייתה לא רק יפה אלא גם סופר נוחה. בטי הקפידה שהשמלה תשב נכון גם בישיבה וגם בריקודים, ושכל דבר ייראה מושלם בתמונות. קיבלתי אינסוף מחמאות והרגשתי הכי בטוחה שיש.

תפריט נגישות